Ishod procesa učenja
Ishod procesa učenja:
Završetkom osnovnih akademskih studija studenti dobijaju bazična znanja iz psihologije kao nauke i struke, razumiju osnovne psihološke pojmove, zavisnost psihičkih procesa od biološke osnove, poznaju naučni sistem psihologije, osnovne paradigme u psihologiji i teorijske pravce, uslove i principe psihološkog razvoja ličnosti i faktore socijalizacije, kao i metode naučnog istraživanja i postupke konstrukcije i evaluacije psiholoških mjernih instrumenata. Poznaju osnovne modele, teorije, pristupe, metode i tehnike rada u kliničkoj, obrazovnoj i organizacijskoj psihologiji. Nakon savladanog studijskog programa psihologije studenti stiču kompetencije za primenu teorijskog znanja, posebnih vještina i standarda profesionalne komunikacije u toku obavljanja stručne i naučne djelatnosti.
Ishodi procesa učenja:
- usvajanje znanja i fundamentalnih koncepata psihologije i razumjevanje psihologije kao nauke i struke
- osposobljavanje za projektovanje psiholoških istraživanja i primjenu statističkih procedura
- sticanje vještina izrade projektnih zadataka
- učestvovanje u izradi mjernih instrumenata
- primjena efikasnih postupka u sistemu obrazovanja (školsko postignuće, metode učenja i nastave, uputstva u pedagoškom radu)
- usvajanje obrazovanih standarda, obrazovnih kompetencija i sadržaja
- primjena psiholoških znanja u oblastima organizacije i menadžementa ljudskim resursima
- razvoj vještina istraživačkog rada u oblasti marketinga i planiranja
- ovladavanje vještinama psihološkog preventivnog rada
- usvajanje vještine psihološke eksploracije ličnosti kroz proces kliničke procjene
- sposobnost interpretiranja testovnog materjala i integracija podatka u vidu psihološkog nalaza
- sposobnost primjene terapijskih intervencija
- kreativni pristup i rješavanje određenih psiholoških problema
- povezivanje osnovnih znanja iz raznih oblasti psihologije i njihova primjena u praksi
- razvoj vještina i spretnosti u upotrebi znanja za praktično rješavanje problema
- sposobnost i vještine kritičnog osmišljavanja i istraživanja problema u raznim uslovima
- sposobnost za analizu rezultata srodnih disciplina
- sposobnost za procenu problema, donošenje odluka i postavljanje ciljeva
- sposobnost za analizu, sintezu i predviđanja rješenja i posljedica raznih formi ponašanja
- razvoj komunikacijskih sposobnosti i saradnja sa domaćim i međunarodnim profesionalnim krugovima
- profesionalni odnos sa klijentima i kolegama
- usvajanje profesionalnih standarda i ponašanja
- rješavanje konkretnih psiholoških problema u okviru timskog rada
- praćenje i primena inovacija u psihologiji
- sposobnost primene informacionih tehnologija u okviru poslova i radnih zadataka psihologa
- razumjevanje etičkih i pravnih pitanja relevantnih za psihološku praksu i organizaciju
- sticanje vještina prepoznavanja etičkih dilema i donošenja etičkih odluka
- svijest o moralnoj i etičkoj odgovornosti u radu
- razumjevanje profesionalne pozicije psihologa
- samostalno obavljanje psihološke prakse u primenjenim granama psihologije