Ishod procesa učenja
Ishod procesa učenja:
Nakon savladanog studijskog programa Integrisane akademske studije farmacije studenti stiču kompetencije za primjenu teorijskog znanja, vještina i standarda profesionalne komunikacije u toku obavljanja stručne i naučne djelatnosti.
1. Programski sadržaj ovog studija omogući će studentima:
-
hemijsku strukturu ljekovitih supstanci (sintetskih, polusintetskih i prirodnog porijekla);
-
osobine ekscipijenasa za izradu lijekova i dijetetskih preparata;
-
tehnološke postupke i opremu za magistralnu, galensku i industrijsku proizvodnju ljekovitih i dijetetskih preparata;
-
farmakološko djelovanje ljekovitih supstanci;
-
metode kvalitativne i kvantitativne analize u farmaciji;
-
metode farmaceutske analize i kontrole lijekova;
-
principe racionalne fitoterapije;
-
principe pravilne ishrane kao faktore očuvanja zdravlja;
-
interakcije, neželjene i toksične efekte lijekova;
-
principe djelovanja organizma na lijek;
-
poznavanje zakonske regulative i zahtjeva ICH, FDA, USP, Ph. Eur;
-
principe promocije zdravlja i sprečavanja bolesti.
b) Primjenu znanja i vještina:
-
operativno korišćenje analitičkih tehnika i metoda;
-
samostalno obavljanje kvalitativne i kvantitativne analize u farmaciji;
-
procjenu i tumačenje podataka laboratorijskih ispitivanja;
-
bezbijedno rukovanje hemijskim i farmaceutskim materijalom;
-
predviđanje rizika za farmaceutske procedure i praksu;
-
izradu magistralnih i galenskih ljekovitih i dijetetskih preparata;
-
učešće u timovima za izvođenje/praćenje i unapređenje procesa proizvodnje ljekovitih, dijetetskih proizvoda i medicinskih sredstava;
-
prepoznavanje osnovnih simptoma i znakova bolesti;
-
poznavanje mogućih i prepoznavanje simptoma interakcija, neželjenih i toksičnih efekata lijekova;
-
sposobnost komunikacije sa pacijentima, ljekarima, drugim zdravstvenim radnicima i javnošću;
-
planiranje, dizajniranje i rad na istraživačkim projektima.
c) Ispoljava sposobnost da:
-
generiše i kritički procjenjuje informacije i podatke;
-
samostalno uči i planira sopstveno usavršavanje;
-
koristi stručnu literaturu;
-
uspješno samostalno i timski radi;
-
uspješno izvršava radne zadatke;
-
prepoznaje i rješava probleme;
-
donosi odluke i postavlja ciljeve zdravstvene njege.
2. Posebni ishodi procesa učenja
Studenti treba da izgrade i unaprijede:
- odnos sa pacijentima i kolegama - profesionalni odnos sa pacijentima i kolegama, bez predrasuda u odnosu na jezik, kulturu, pol, rasu i načina života;
- profesionalne standarde, svijest o moralnoj i etičkoj odgovornosti u radu, svijest da uvijek treba da teže najvišem mogućem kvalitetu u radu, svijest o značaju zdravlja, liječenja i profilakse;
- farmaceutsku struku, koja sa svoje strane doprinosi zdravlju stanovništva kroz kvalitetnije liječenje i bolju i efikasniju prevenciju.